Eкономија

ОД МЕСЕЦ ВО МЕСЕЦ ГРАЃАНИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ СЕ ЗАДОЛЖУВААТ – само за потрошувачки кредити имаат долг од 1,9 милијарди евра, еве каква е состојбата со другите
ОД МЕСЕЦ ВО МЕСЕЦ ГРАЃАНИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ СЕ ЗАДОЛЖУВААТ – само за потрошувачки кредити имаат долг од 1,9 милијарди евра,...
Фактор

Македонските граѓани и компании не се откажуваат од кредитите и продолжува трендот на раст на задолженоста и покрај тоа што референтната каматна стапка на благајничките записи останува висока. Последн...

Добивката од осигурувањето посилна за 636 насто, на трговијата стопена за 80 отсто
Добивката од осигурувањето посилна за 636 насто, на трговијата стопена за 80 отсто
Пари

Време зa читање: 6 минутиВкупната добивка на компаниите котирани на Македонска берза за одработените девет месеци од годинава изнесува 19,19 милијарди денари или приближно 311,9 милиони евра, што е за...

Дали треба да се штеди по секоја цена?
Дали треба да се штеди по секоја цена?
Пари

Време зa читање: 4 минути По областа на личните финансии, штедењето пари често се третира како позитивна карактерна особина и одраз на дисциплинирана и одговорна личност. Експертите препорачуваат да „...

„Аптив“ се подготвува да го напушти производството во Македонија
„Аптив“ се подготвува да го напушти производството во Македонија
Фактор

Американската компанија „Аптив“ се подготвува да го напушти произвдството во Македнија и се очекува да ја затворат својата фабрика најдоцна до крајот на следната година.Според неофицијални информации,...

ДЕБАРСКИ БАЊИ – ЦАПА СО ДВОЈНО ПОВИСОКА ДОБИВКА и стабилизиран раст во првите девет месеци од годинава
ДЕБАРСКИ БАЊИ – ЦАПА СО ДВОЈНО ПОВИСОКА ДОБИВКА и стабилизиран раст во првите девет месеци од годинава
Пари

Време зa читање: 2 минути Дебарски Бањи – Цапа АД Дебар, еден од најпрепознатливите здравствено-рекреативни центри во Македонија, со децении ја комбинира традицијата на бањско лекување и медицин...

John Lewis ја претстави новата Божиќна кампања: Подарокот што зборува кога зборовите недостигаат
John Lewis ја претстави новата Божиќна кампања: Подарокот што зборува кога зборовите недостигаат
Маркетинг365

Со порака дека понекогаш е доволно да се подари нешто од срце, британскиот синџир на стоковни куќи John Lewis ја претстави својата нова Божиќна кампања под мотото „If you can’t find the words, find th...

Избран нов управен одбор на Словенечкото здружение на огласувачки агенции
Избран нов управен одбор на Словенечкото здружение на огласувачки агенции
Маркетинг365

Словенечкото здружение на огласувачки агенции (SZOA) избра нов управен одбор, откако на крајот на годината завршува мандатот на досегашните членови. Новиот четиригодишен мандат ќе трае од 1 јануари 20...