Бојковски: Потребна е физибилити студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Бојковски: Потребна е физибилити студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Zoom

„Скопје е град кој овие 15 години се изгради како во Центарот така и во приградските населби и села. Автобуските линии се стари повеќе од 40 години со мали интервенции и не одговараат на потребите на ...

Бојковски: Потребна е физибилити-студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Бојковски: Потребна е физибилити-студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Точка

Бојковски посочи дека целта на студијата е да се прикаже колку автобуси му се потребни на Скопје. „Целта на оваа студија да покаже колку автобуси му требаат на Скопје за потребите на граѓаните. Со нов...

Бојковски: Потребна е физибилити-студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Бојковски: Потребна е физибилити-студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
МТМ

„Скопје е град што овие 15 години се изгради како во Центарот така и во приградските населби и села. Автобуските линии се стари повеќе од 40 години со мали интервенции и не одговараат на потребите на ...

Бојковски: Потребна е физибилити студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Бојковски: Потребна е физибилити студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Макфакс

„Скопје е град кој овие 15 години се изгради како во Центарот така и во приградските населби и села. Автобуските линии се стари повеќе од 40 години со мали интервенции и не одговараат на потребите на ...

Бојковски: Потребна е физибилити студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Бојковски: Потребна е физибилити студија за да се знае колку автобуси се потребни за Скопје
Опсервер

„Скопје е град кој овие 15 години се изгради како во Центарот така и во приградските населби и села. Автобуските линии се стари повеќе од 40 години со мали интервенции и не одговараат на потребите на...