Маркетинг365

„Кога времето го мери Omega, стрелките неизбежно креираат безвременска поезија“ – на магичен настан на „тајна“ локација, „Божиновски часовници и накит“ ги претставија новитетите од прeстижниот часовничарски бренд (ФОТОГАЛЕРИЈА)
„Кога времето го мери Omega, стрелките неизбежно креираат безвременска поезија“ – на магичен настан на „тајна“ локаци...
Маркетинг365

Не постои повозвишено чувство од она кога стиховите на еден поет во нас ќе ја разбудат емоцијата на љубовта, во нејзината најсилна форма. Во тие моменти во нас се буди физички немерлива креативна сила...

Што научивме од овогодишната конференција за е-трговија?
Што научивме од овогодишната конференција за е-трговија?
Маркетинг365

Во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ, на 11-ти ноември се одржа Петтата конференција за е-трговија, на тема “E-commerce. Accelerate!”, на која присуствуваа над 470...

Ширете добрина „како никој да не гледа“ – нова Божиќна реклама од Toyota
Ширете добрина „како никој да не гледа“ – нова Божиќна реклама од Toyota
Маркетинг365

Јапонскиот производител на автомобили Toyota ја објави својата нова Божиќна реклама наменета за американскиот пазар, насловена “Like No One’s Watching” („Како никој да не гледа“). Реклама...

Магазинот AdAge ги избра најдобрите огласувачи за 2022 година
Магазинот AdAge ги избра најдобрите огласувачи за 2022 година
Маркетинг365

Американскиот адвертајзинг магазин AdAge ја објави својата листа на Топ 10 најдобри огласувачи во текот на 2022 година. Листата била составена од тимот на новинари и уредници на AdAge, а базирана на ф...

„Најдолгата реклама“ се влече по тротоар, илустрирајќи ги негативните ефекти на продолжениот ковид
„Најдолгата реклама“ се влече по тротоар, илустрирајќи ги негативните ефекти на продолжениот ковид
Маркетинг365

Многу луѓе сé уште ги чувствуваат последиците на ковид-19 врз нивниот организам, иако тие официјално веќе се избориле со вирусот. Едноставно, луѓето со „продолжен ковид“ често се чувствуваат како симп...

Лидерите на хрватската комуникациска индустрија се собраа во Ровињ да разговараат за иднината
Лидерите на хрватската комуникациска индустрија се собраа во Ровињ да разговараат за иднината
Маркетинг365

Резултатите постигнати во текот на претходната година и идните напори на индустријата беа само дел од темите на кои беше посветен свечениот годишен собир на извршните директори и менаџери на водечките...

„Подароците за утре се даваат денес“ – УНИЦЕФ ја објави новата Божиќна кампања
„Подароците за утре се даваат денес“ – УНИЦЕФ ја објави новата Божиќна кампања
Маркетинг365

Иднината не се случува туку така – таа се гради сега. Оваа година, Божиќната кампања на УНИЦЕФ го поттикнува создавањето на подобра иднина за децата, затоа што и најмалата помош може да го проме...

Google ги објави најдобрите апликации за Android во 2022 година
Google ги објави најдобрите апликации за Android во 2022 година
Маркетинг365

Технолошкиот гигант Google ја објави годишната листа на најдобри и најпопуларни апликации и игри за оперативниот систем Android во 2022 година. За најдобра апликација за 2022 година според уредничкиот...

Patrón го слави „занаетчиството“ во создавањето на текила
Patrón го слави „занаетчиството“ во создавањето на текила
Маркетинг365

Мексиканскиот бренд на текила Patrón создава возбудлив ритам во чест на луѓето кои на пијалакот му даваат суштински квалитети и карактер. Во неодамна лансираната реклама со наслов “Our Hands...

Amazon Alexa ќе им помага на децата да креираат приказни по свој вкус
Amazon Alexa ќе им помага на децата да креираат приказни по свој вкус
Маркетинг365

Децата добиваат можност да ги развијат своите измислени херои и хероини во оригинални приказни со помош на гласовниот асистент Alexa на Amazon, преку употребата на вештачка интелигенција. Функцијата ...

„Тупаница во кадифена ракавица“: Pantone ја претстави бојата за 2023 година
„Тупаница во кадифена ракавица“: Pantone ја претстави бојата за 2023 година
Маркетинг365

Претставувајќи „неконвенционална нијанса за неконвенционално време“, PANTONE го објави својот избор за Боја на годината 2023: PANTONE 18-1750, односно „Viva Magenta“. Нијансираниот темноцрвен тон, на...

Новата Божиќна реклама на Erste Bank се осврнува на енергетската криза
Новата Божиќна реклама на Erste Bank се осврнува на енергетската криза
Маркетинг365

Австриската банкарска групација Erste Bank ја објави својата нова празнична кампања, насловена “Believe In Christmas” („Верувајте во Божиќ“). Во централниот спот на кампањата гледаме мист...