Маркетинг365

Успешна реализација на Стартап Викенд Охрид 2024
Успешна реализација на Стартап Викенд Охрид 2024
Маркетинг365

Изминатиов викенд од 26-ти до 28-ми април се организираше второто издание на Стартап Викендот Охрид, кое започна во петок попладне и траеше до недела вечер. Стартап Македонија во соработка со универз...

Регионална кампања „Вистината е важна“ за опасностите кои ги носат дезинформациите и говорот на омраза
Регионална кампања „Вистината е важна“ за опасностите кои ги носат дезинформациите и говорот на омраза
Маркетинг365

Вистината игра клучна улога во зачувувањето на демократијата и општествениот интегритет, а регионалната кампања „Вистината е важна“ (“Truth matters”) е од витално значење за информирање на...

Montblanc одбележува значаен јубилеј со нова кампања и филм од Вес Андерсон
Montblanc одбележува значаен јубилеј со нова кампања и филм од Вес Андерсон
Маркетинг365

За да одбележи еден век од лансирањето на колекцијата извонредни инструменти за пишување „Meisterstück“ во 1924 година, германскиот луксузен бренд Montblanc го ангажираше американскиот режисер и сцена...

Доделени наградите Grand Clio за 2024 година
Доделени наградите Grand Clio за 2024 година
Маркетинг365

Креативниот натпревар Clio ги додели главните Grand Clio награди за 2024 година на свечена церемонија во Њујорк, водена од актерката Андреа Севиџ. За „Агенција на годината“ беше прогласена Publicis C...

NEM Dubrovnik 2024 открива дополнителни делови од програмата
NEM Dubrovnik 2024 открива дополнителни делови од програмата
Маркетинг365

Warner Bros. Discovery ќе одржи клучно предавање и ќе го одбележи лансирањето на Max за време на отворањето, идниот извршен директор на Хрватски Телеком ќе одржи главен говор, среќен час од Paramount ...

„Каде има топка, има начин“ – повеќе фудбалски ѕвезди во новата кампања на Пепси и УЕФА
„Каде има топка, има начин“ – повеќе фудбалски ѕвезди во новата кампања на Пепси и УЕФА
Маркетинг365

Како дел од кампањата „Where There’s a Ball, There’s a Way“ („Каде има топка, има начин“), брендот за безалкохолни пијалаци Pepsi и европската фудбалска асоцијација УЕФА објавија нов рекламен спот во ...

Ogilvy го назначи Антонис Кочеилас за глобален директор за трансформација
Ogilvy го назначи Антонис Кочеилас за глобален директор за трансформација
Маркетинг365

Агенциската мрежа Ogilvy го соопшти назначувањето на  Антонис Кочеилас за глобален генерален директор за трансформација. Во оваа новосоздадена улога, Антонис ќе биде одговорен за идентификување, разви...

NEM Dubrovnik 2024 открива делови од програмата: Главни говорници, разни презентации и увид во ТВ индустријата
NEM Dubrovnik 2024 открива делови од програмата: Главни говорници, разни презентации и увид во ТВ индустријата
Маркетинг365

Организаторите на настанот ја откриваат првата постава на говорници и неколку занимливости: BBC Studios и SkyShowtime ќе одржат главни говори, Изет Пинто ќе презентира увиди за маркетингот во забавнат...

„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 79,9 милиони евра, извоз од 58,1 милион евра и со инвестиции од 4,8 милиони евра во периодот јануари – март 2024
„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 79,9 милиони евра, извоз од 58,1 милион евра и со инвестиции од 4,8 милиони е...
Маркетинг365

Приходи од продажби Според единечниот биланс на успех, во периодот јануари – март 2024 година продажбите достигнуваат 3.419.742.486 денари, што е за 10 % повеќе во споредба со истиот период од мината...

Со оваа кампања ќе се мотивираат гласачите за Европскиот парламент
Со оваа кампања ќе се мотивираат гласачите за Европскиот парламент
Маркетинг365

Европскиот парламент лансираше кампања со која ќе се обиде да ги мотивира граѓаните на Европската Унија да излезат и да гласаат за своите демократски претставници, со пораката: „Искористете го вашиот ...

Samsung официјално ја започнува својата кампања во пресрет на Олимписките игри во Париз
Samsung официјално ја започнува својата кампања во пресрет на Олимписките игри во Париз
Маркетинг365

Samsung ја започнува кампањата „Отвореноста секогаш победува“ и отвора нов олимписки изложбен простор Olympic rendezvous @ Samsung во срцето на Париз   На помалку од 100 дена до почетокот на Олимписки...

Забележителен раст на приходите, инвестициите и добивката на Реплек во првиот квартал од 2024 година
Забележителен раст на приходите, инвестициите и добивката на Реплек во првиот квартал од 2024 година
Маркетинг365

Со раст на оперативните приходи од 25%, на обемот на инвестиции и на добивката во првото тримесечје споредено со истиот период минатата година, „Реплек АД“ продолжи со успех да го реализира бизнис пла...