Маркетинг365
Чистач воодушевува со својот скриен талент во новата празнична реклама на Amazon
„Она што му треба на светот сега е љубов“ – гласи пораката што платформата за онлајн трговија Amazon ја испраќа со новата Божиќна кампања насловена „Delivering a show-stopping season“ („Испорачу...
United Media ја лансираше Nova Docu – VOD каталог со најдобрата документарна содржина
United Media, една од водечките медиумски компании во Југоисточна Европа, ја лансираше Nova Docu – нова регионална VOD колекција која од 5 ноември ќе ги нуди најдобрите локални и меѓународни док...
Успешната приказна на „Алкалоид“ пред новите студенти по фармација на УКИМ
Околу стотина студенти од 124 запишани во прва година на Фармацевтскиот факултет при УКИМ на студиската програма Магистер по фармација присуствуваа на предавањето насловено „Фармацевтската индустрија ...
Колумна на Борис Ефтимовски: Три поучни поенти од победничката кампања на Трамп
Автор: Борис Ефтимовски Денес ја посведочивме една од највпечатливите победи во историјата на американската политика, така што Доналд Трамп стана само вториот американски претседател со непоследовател...
Taco Bell го претстави своето „наклонето огласување“ во Британија и Балканот
Најновата кампања за американскиот бренд на брза храна Taco Bell од агенцијата Deutsch се заснова на наклонувањето на главата т.е. „Tiltvertising“, како уникатно, но сепак универзално искуство при јад...
Lidl повикува на дарување и споделување на Божиќната магија во новата празнична кампања
Германскиот ланец на маркети Lidl ја објави новата празнична кампања на британскиот пазар, насловена “A Magical Christmas” („Магичен Божиќ“). Централниот спот на кампањата се осврнува на детските пра...
Новите одлуки на ЦЕФТА – вистинска поддршка за бизнисите
Во динамичниот свет на меѓународната трговија, новите одлуки кои неодамна беа усвоени од Заедничкиот комитет на ЦЕФТА ветуваат значителна промена во начинот на кој компаниите ги водат своите операции ...
Интервју со Целесте Фејзо, AI Data Trainer во OpenAI: „Вештачката интелигенција e клучот за отклучување на потенцијал...
На 7 дена до 7-мата годишна регионална конференција за е-трговија, која ќе обедини лидери во индустријата, иноватори и експерти од Западен Балкан и пошироко, под мотото „E-commerce: Untangling Potenti...
Најпознати брендови на македонскиот пазар според категории за 2024 година
Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и Најпознати брендови 2023-ва година” кое е спроведено на репрезентативен примерок од 1,200 ...
„Рушење на бариерите“ – Дојче Телеком ја објави новата Божиќна кампања
Во време кога светот се чувствува поподелен од кога било, Дојче Телеком ја лансираше својата нова Божиќна кампања насловена: “Connections begin when barriers break” („Конекциите започнуваа...
„Градот на креативните чудовишта“ – Нова анимирана реклама на Samsung
Јужнокорејскиот технолошки гигант Samsung објави забавна анимирана реклама насловена “The City of Creative Monsters” („Градот на креативните чудовишта“), како алегорија за нивниот процес на осмислувањ...
NEM Zagreb го претстави првиот поглед на програмата за 2024 година: Главното предавање ќе го одржи музичката легенда ...
Организаторите на NEM Zagreb 2024, настан за телевизиската индустрија фокусиран на создавањето ТВ серии и филмови, го претстави првиот увид во тридневната програма што ќе се одржи по четврти пат во хо...