
Маркетинг365
BalCannes 2025 ги руши сите рекорди: Повеќе од 200 пријавени проекти во три натпреварувачки групи
Во тек е првиот круг на жирирање на натпреварот BalCannes, а за титулата најдобри оваа година се натпреваруваат дури 201 проекти од пет земји од регионот. Пријавувањето за големиот регионален натпрев...
Онлајн мастерклас за сите млади креативци во организација на Cannes Young Lions
Дали сте подготвени да ја споделите вашата креативност со светот и да напредувате во вашата кариера? Придружете ни се на виртуелниот мастерклас за натпреварот за млади креативци Young Lions на меѓунар...
Меѓународен ден за побезбеден интернет 2025
Меѓународниот ден за побезбеден интернет промовира побезбедна и поодговорна употреба на онлајн технологијата од страна на децата и младите ширум светот Со текот на годините, меѓународниот ден за побе...
А1 Македонија го шири знаењето за безбеден интернет низ целата земја
А1 Македонија го одбележува „Денот на побезбеден интернет 2025“ и со гордост објавува масовни предавања во училиштата низ целата земја како дел од програмата „Интернетот не е само игра. Кликај безбед...
Петто по ред зголемување на платите во Рудник САСА за последните три години
И покрај сите предизвици поврзани со растот на оперативните трошоци и нестабилноста на цените на оловото и цинкот на светските пазари, околу 790 вработени во рудникот Саса и оваа година ќе добијат пов...
АЕТМ: Последна можност за гласање – Поддржете ја вашата омилена е-продавница!
Јавното гласање за „E-commerce Awards 2024“ влегува во својата завршна фаза – денес е последен ден да дадете поддршка на вашата омилена е-продавница. Ова е можност да им оддадете признание на е-трговц...
Хиперлокален маркетинг – Прецизна стратегија за максимално влијание
Пишува: Емилија Гроздановска – креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни...
Nike за прв пат емитуваше реклама на Супер боул после 27 години
За прв пат по 27 години, американскиот бренд на спортска опрема Nike емитуваше реклама за време на синоќешното одигрување на финалниот натпревар во американската фудбалска лига и воедно најгледан спор...
„Животот нема прирачник“ – Харисон Форд зборува за „слободата“ во новата реклама на Jeep
Повеќе од 80 години, американскиот бренд на теренски возила Jeep е неизбришливо поврзан со слободата, автентичноста, авантурата и страста. Тоа се возила за „сонувачи и создавачи“, како што би рекле од...
{ЗАЕДНО} до зелени идеи: dm дрогерие маркт распиша конкурс за пријавување на зелени и одржливи проекти
Сакате да придонесете кон зачувување на животната средина и да оставите позитивен печат во вашата локална заедница? На вистинско место сте! dm дрогерие маркт распишува конкурс за пријавување на иноват...
„Редефинирана визија“ – најавено новото издание на фестивалот Golden Drum, со нов визуелен идентитет
Како што Golden Drum влегува во својата четврта деценија, тој стои посилно од кога било како светилник на креативноста, славејќи храбри визии, револуционерни идеи и бестрашни иновации. Оваа година фес...
Dentsu го назначи Џеф Гринспун за генерален директор за глобални клиенти
Јапонската агенциска групација Dentsu Group го соопшти назначувањето на Џеф Гринспун за генерален директор за глобални клиенти. Задолжен за развој на глобалните деловни решенија насочени кон клиентит...