
Маркетинг365
ОКТА со поддршка на Црвениот крст во борба против гладот, 16 години со заедничка цел
ОКТА АД – Скопје повторно, 16-та година по ред, ја потврдува својата долгорочна посветеност кон општествено одговорното делување преку поддршка на кампањата на Црвениот крст на Град Скопје „Пом...
Сонот станува реалност во новата кампања на Citroën
Францускиот автомобилски бренд Citroën ја претстави новата кампања за SUV моделот C5 Aircross, која едно обично возење го претвора во надреален сон. Во режија на Фредрик Бонд, филмот следи човек заро...
Spotify ја претвора огласувачката едукација во музичко искуство со „Tunetorials“
Spotify Advertising ја претстави кампањата „Tunetorials“, нов едукативен проект кој процесот на учење како да се огласува на платформата го претвора во музичко искуство. Иницијативата користи оригинал...
Samsung и Street League Skateboarding го прошируваат партнерството за поддршка на глобалната скејт заедница
Новото долгорочно партнерство објавено на настанот на Street League во Париз – ја слави заедничката верба во отвореност, креативност, поврзаност и култура Samsung Electronics Co., Ltd. и Street...
Во Шанлиурфа во Туркије археолозите открија прв приказ на човечко лице директно врежано во Т-столб
Нови археолошки откритија доаѓаат од Туркије, конкретно од неолитската област Таш Тепелер или Камени ридови, лоцирана во регионот Шанлиурфа, кој се наоѓа во југоисточниот дел на државата. Најновите ис...
Мукаетов на конференцијата „Предизвикот на промените“ во Ровињ: „Континуираниот раст е возможен само кога целиме надв...
„’Алкалоид’ е присутен во ЕУ веќе 18 години, но фактот дека доаѓаме од земја која не е членка на Унијата секогаш носи дополнителни специфичности. Со домашен пазар од само 2 милиони жители, наспроти ев...
Предрасудите не постојат во детскиот ум: Социјален експеримент на Телеком
Ако имавме магична моќ да бидеме како малите деца ќе живеевме во свет во кој нема омраза, предрасуди и стереотипи. А причината е многу едноставна – кога се раѓаат, децата не ги бараат разликите помеѓу...
WPP го продолжува и проширува своето партнерство со Google во областа на вештачката интелигенција
Британската маркетинг групација WPP го продолжи своето партнерство со Google за уште пет години, со цел да ја искористи облачната инфраструктура и технологијата на вештачка интелигенција на технолошки...
IAB Бугарија доби ново раководство
Професионалното здружение за дигитален маркетинг кај нашиот источен сосед, IAB Бугарија, го избра новиот Управен одбор кој ќе ја предводи организацијата во текот на 2026 година. На чело на здружениет...
Урбан ФМ – Радиото што „зрачи македонски“ започнува нова сезона со свежи идеи
Радиото кое веќе со години е синоним за урбана музика, позитивна енергија и современ радио израз – Урбан ФМ, ја започнува новата сезона со целосно освежена програма, нови емисии и млади, препознатливи...
Интервју со М-р Сотир Сотировски: “Потребна ни е културна ренесанса на телевизискиот екран”
Во време кога медиумската сцена се менува со брзина каква што не сме ја познавале досега – од дигитализацијата до променетите навики на публиката – телевизијата останува најмоќниот, но и најпредизвику...
Објавени финалистите на SoMo Borac – меѓу нив и една кампања од Македонија!
SoMo Borac 2025 наскоро ќе се одржи во Mozaik Event Centar во Загреб, а конечно се познати и „најдобрите од најдобрите“ според мислењето на стручното жири. Од сите пристигнати пријави, стручното жири ...

























