
Маркетинг365
Henkel го консолидираше европскиот медиумски буџет од 825 милиони долари со агенцијата WPP Media
Германската мултинационална компанија за хемиски производи и производи за широка потрошувачка Henkel одлучи да го консолидира медиумското планирање и закуп за европскиот пазар со агенцијата WPP Media....
Претставен визуелниот идентитет на Словенечкиот огласувачки фестивал 2026
Словенечкиот огласувачки фестивал (SOF) ја најави смарагдно зелената како официјална боја на своето 35-то издание, што ќе се одржи од 25 до 27 март 2026 година во Порторож. Бојата, која се менува секо...
Завршена сопственичката консолидација на М-6 ДОО
Целосно е завршен процесот на промена на сопствеништвото во трговското друштво за инженеринг и услуги во прометот М-6 ДОО Скопје. По сопственичката промена, мнозински сопственик на М-6 ДОО е семејств...
Истражување преферирани ланци на маркети според потрошувачите 2025-та
Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и најпознати брендови за 2025-та година” за кое е користен репрезентативен примерок од повеќ...
Новогодишна кампања на Телеком: Најтешката порака е неиспратената
За време на празниците, ТВ содржини без дополнителен надомест, празнични цени на одбрани уреди и на сите филмови од MagentaTV видеотеката и други изненадувања за сите корисници Минатата година Телеком...
Објавени финалистите на NEM Awards 2025
Победниците во двете категории „Најдобри предразвојни ТВ серии во Европа поддржано од HAVC“ и „Најдобри завршени ТВ серии во Централна и Источна Европа“ ќе бидат прогласени на свечената церемонија на ...
Креативната агенција Steve ја претвора едноставноста во стратегија за француската онлајн-банка BforBank
По успешното релансирање на француската онлајн банка BforBank во септември 2023 година (обележано со зголемување на препознатливоста на брендот за 17 поени, подмладена база на клиенти и освоена сребре...




















