
Маркетинг365
ТИТАН УСЈЕ со едукативни работилници за циркуларна економија и декарбонизација – поттикнува поголема соработка во зае...
Зајакнување на капацитетите на сите чинители за одржливо управување со отпад, и ефективна примена на кружната економија во насока на поголема декарбонизација, е главна цел на проектот „Циркуларна екон...
Магијата на учењето: кога оценката станува поттик, а не цел
„Магичниот пресврт – ‘Што научи?’ или ‘Што доби?’“ беше темата на денешната панел-дискусија што се одржа во Куманово, во рамки на националната кампања „Магијата е во знаењето“ на Министерството ...
Панел-дискусија во Куманово: „Магичниот пресврт – ‘Што научи?’ или ‘Што доби?’“ во рамки на кампањата „Магијата е во ...
Продолжува караванот на панел-дискусии во рамки на националната кампања „Магијата е во знаењето“ на Министерството за образование и наука, со која се истакнува важноста на наставничката професија и вл...
Студенти од Факултетот за ликовни уметности и Машинскиот факултет при УКИМ учесници на зимската школа „Недела на диза...
Студенти од Факултетот за ликовни уметности и Машинскиот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје учествуваа на меѓународната зимска школа „Design Week 2025“, организирана од Машинск...
Пивото Corona ја прославува својата 100-годишнина со фотографии направени од сонцето
Пивскиот бренд Corona ја одбележува својата 100-годишнина на навистина уникатен начин: дозволувајќи му на сонцето да ги направи фотографиите. Кампањата, создадена од агенцијата DAVID Buenos Aires, ко...
WPP ја именуваше Елaв Хорвиц за прв генерален директор за иновации
Британската маркетинг групација WPP го соопшти именувањето на Елaв Хорвиц како прв генерален директор за иновации (Chief Innovation Officer) – новосоздадена позиција која има за цел да го зајакн...
Content Positive 2025: Дигиталниот простор нуди вредност само ако го користиме свесно
Oдговорното користење на дигиталниот простор е клучно за поттикнување здрави навики и позитивни онлајн-искуства – истакна Мукаетов на конференцијата за безбеден дигитален простор. Генералниот директор...
Менаџмент, здравје, убавина – прва национална платформа што ги поврза овие три области на едно место
Ексклузивниот настан „Менаџмент, Здравје, Убавина”, во организација на Strategic Consulting Services и во соработка со EZRA – Здружение за борба против рак на дојка и Evolution by GUAM и GUAM, на авте...
А1 Македонија со успех ја реализира првата конференција Content Positive 2025
А1 Македонија со гордост ја реализира првата конференција Content Positive 2025, една поинаква конференција, наменета за промоција на побезбеден и поквалитетен дигитален простор. Настанот претставува ...
Турското кафе – посебна приказна раскажана од секоја голтка
Една од најпознатите традиции на Туркије, турското кафе, неодамна беше официјално регистрирано од Европската унија како „традиционален производ“, со што доби уште една потврда на глобално ниво. Ова сл...
12-ти Ерсте инвеститорски појадок во организација на Ерсте Груп и Шпаркасе Банка АД Скопје
Денеска во хотелот „Мериот“ во Скопје се одржа 12-тиот Ерсте инвеститорски појадок, традиционален настан во организација на Ерсте Груп и Шпаркасе Банка АД Скопје, кој и годинава на едно место ги собра...
ESG како предуслов за конкурентност: потребна е едукација и јасна рамка за интеграција на МСП во глобалните пазари
Македонските компании сѐ повеќе ја препознаваат важноста на принципите поврзани со животната средина, општествени прашања и управување, но им недостига знаење и алатки за систематска имплементација, с...

























