
Маркетинг365
GEA и ХАЛКБАНК: Мешаните тимови – клучот за бизнис успехот
Вчера се одржа настанот „Рамо до рамо“, организиран од Алијансата за родова еднаквост на работното место и Халкбанк. Настанот ги обедини претставниците од приватниот и невладиниот сектор, со цел да по...
IPRA претстави нов документ со етички стандарди и упатства за употребата на вештачка интелигенција во односите со јав...
Меѓународната асоцијација за односи со јавноста (IPRA), во соработка со водечки светски академици и експерти од индустријата, го претстави документот „Gold Paper no. 19: Етички стандарди и упатства за...
„Павилјон на будалаштините“ – нова кампања на Valentino
Италијанскиот бренд на луксузна мода Valentino лансираше нова кампања за колекцијата пролет/лето 2025, со наслов “Pavillon des Folies” („Павилјон на будалаштините“). Опишана како „сложена и деликатна...
Amazon се стекна со креативна контрола врз „Џејмс Бонд“
Американската продукциска компанија Amazon MGM Studios ја презеде креативната контрола врз филмската франшиза „Џејмс Бонд“, означувајќи нова ера за најпознатиот шпионски лик во светот. Со овој потег ...
ИСОС: Преку притисок врз институциите неформална група сака да продолжи да работи во сива зона, наспроти 6300 сметков...
Управниот одбор на Институтот за сметководители и овластени сметководители (ИСОС) денеска оствари средба со пратеници од пратеничките групи на ВМРО-ДПМНЕ и ЗНАМ, кои во Собранието доставија предлог из...
„Наша гордост, Наша одговорност“ – Платформата на „СКОПСКО“ продолжува со својата мисија за заштита на нашите природ...
Платформата за општествена одговорност на „СКОПСКО“, „Наша гордост. Наша одговорност. “ докажа дека заедничката акција носи вистински промени. Во изминатите две години, во кои во фокус беше Охридско Е...
Бидете дел од историјата: Зошто ЕМОФ 2025 Скопје е повеќе од спортски настан
Скопје и Куманово на крајот на јули оваа година ќе бидат домаќини на еден од најзначајните спортски настани за младите во Европа – Европскиот младински олимписки фестивал – ЕМОФ Скопје 202...
Глобални огласувачки трендови: Поткастите се насочуваат кон експанзија во видео-сферата
Одделот за глобални огласувачки трендови на истражувачката компанија WARC, во својот најнов извештај насловен „Podcast media sets sights on video boom“ („Поткастите се насочуваат кон експанзијата на в...
Елон Маск го претстави новиот четбот Grok 3 како „најпаметната вештачка интелигенција во светот“
Елон Маск и неговата компанија за развој на вештачката интелигенција xAI го претставијата четботот Grok 3 – нов модел со вештачка интелигенција дизајниран да се натпреварува со ChatGPT на OpenAI...
Огласувачки приход од 800 милиони долари за Fox како резултат на Супер боул
Американскиот медиумски гигант Fox генерирал повеќе од 800 милиони американски долари приход од реклами како резултат на преносот на овогодинешното финале на американската фудбалска лига, познато како...
Прекуграничната е-трговија – неискористен потенцијал за Македонија и Балканот
Е-трговијата во Северна Македонија и Западен Балкан бележи континуиран раст, поттикнат особено од пандемијата, но нивото на развој останува значително под просекот на ЕУ. Потенцијалот на овие мали и ф...
Lisbon Ad Health 2025 – Глобален фестивал за огласување во здравството, фармацијата и личната нега
На 11 и 12 јуни 2025 година, Лисабон ќе биде домаќин на 10-то јубилејно издание на Lisbon Ad Health, глобален фестивал посветен на огласувањето и комуникациите во секторите на здравството, фармацијата...