
Маркетинг365
Денови на комуникациите го објавија терминот на новото возбудливо издание: Се гледаме во мај!
Ровињ, од 7 до 10 мај 2026 година, повторно ќе стане центар на комуникациската индустрија, бидејќи таму се враќаат Денови на комуникациите за своето 12. издание! Фестивалот, кој секоја година ги обеди...
Nike со нов слоган „Why Do It?“ – спортот како избор, а не само исход
Повеќе од 35 години по воведувањето на легендарниот слоган „Just Do It“, Nike лансира нова кампања наменета за денешната генерација на спортисти и обожаватели. Глобалниот спортски бренд ја претстави „...
Отворена изложбата „Виртуелно патување низ пештерските цркви во охридскиот регион“
Вчера во Куќата на Робевци во Охрид беше отворена изложбата „Виртуелно патување низ пештерските цркви во охридскиот регион“. Изложбата претставува значаен чекор во приближувањето на културното наследс...
Дали и вие ги сретнавте STOP знаците низ Скопје со пораката „Стоп за говорот на омраза “?
Во урбаниот ритам на секојдневието, често не сме свесни како говорот на омраза го нарушува нашиот заеднички простор – не само во комуникацијата, туку и во социјалниот и емоционалниот живот на заедница...
Трчај и ослободи го умот!
Трчањето е повеќе од спорт. Тоа е начин да се остави зад себе секојдневниот стрес, да се заборават грижите и се ослободиме од товарот кој го носимe. Со секој истрчан километар, ја откриваме сопственат...
Претставена програмата на Weekend.18: Хејтери, стереотипи и предрасуди, новинарски ѕвезди – шест фестивали, едно неза...
На максимировиот Видиковац, со инспиративни разговори и во летна атмосфера, беше претставено сè што нè очекува од 18 до 21 септември во Ровињ – програмата на највозбудливиот регионален фестивал ...
Безвременско поместување на сетилата со Божиновски и Longines
Кога стрелките се на нула, сетилата се на стотка Скопје, спортски аеродром Стенковец – Божиновски часовници и накит, во соработка со швајцарскиот бренд Longines, приредија уникатен настан кој ги спои...
Kraft Heinz ќе се подели на две компании, една деценија по нивното спојување
Американскиот прехрамбен гигант Kraft Heinz соопшти голема реорганизација со план да се подели на две одделни, јавно тргувани компании. Раздвојувањето, кое беше едногласно одобрено од бордот на директ...
Samsung ја претстави кампањата „SmartThings се среќава со AI Home“
Samsung Electronics ја претстави новата кампања на тема “SmartThings се среќава со AI Home”. Видеото демонстрира како Samsung AI Home обезбедува иновативни, секојдневни AI искуства што го збогатуваат ...
А1 Македонија продолжува да поставува нови стандарди за дигитално живеење
Во годината кога А1 Македонија одбележува шест години од воведувањето на брендот, компанијата продолжува да инвестира во создавање извонредни дигитални искуства. Со визија за дигитална иднина која е п...
Том Холанд е новото заштитно лице на Lego: „Играта никогаш не застанува“
Актерот Том Холанд, најпознат по својата улога како Спајдермен во филмовите на Марвел, е претставен како нов амбасадор на данскиот бренд на играчки Lego, или како што компанијата ги нарекува своите па...
Nike ѝ посвети личен бренд на Кејтлин Кларк, новата ѕвезда на женската кошарка
Американскиот бренд на спортска опрема Nike официјално ја вклучи женската кошаркарска сензација, Кејтлин Кларк, во својата елитна група на спортисти со личен бренд, подарувајќи ѝ сопствен логотип и ли...