Маркетинг365

The North Face ги поттикнува младите да ја „допрат тревата“
The North Face ги поттикнува младите да ја „допрат тревата“
Маркетинг365

Американската компанија за облека The North Face, во партнерство со онлајн-продавницата Zalando и глобалниот моден и медиумски бренд Highsnobiety, лансираше нова кампања инспирирана од интернет-жаргон...

Publicis Groupe го назначи Шон Рирдон за извршен директор на Epsilon
Publicis Groupe го назначи Шон Рирдон за извршен директор на Epsilon
Маркетинг365

Француската огласувачка групација Publicis Groupe го назначи Шон Рирдон за нов генерален извршен директор на специјализираната агенција за податоци и технологии Epsilon. Рирдон носи повеќе од 25 годин...

„Алкалоид“ 22 години дел од водечкиот глобален фармацевтски настан CPhI
„Алкалоид“ 22 години дел од водечкиот глобален фармацевтски настан CPhI
Маркетинг365

35 претставници од различни организациски сектори на компанијата го сочинуваат алкалоидовиот тим на овогодишното 36. издание на CPhl, кој за време на три интензивни саемски денови во својата агенда им...

Galaxy AI – од визија до секојдневие
Galaxy AI – од визија до секојдневие
Маркетинг365

Кога Samsung ја воведе Galaxy AI во уредите од тогашната најнова серија Galaxy S24,  компанијата ја отвори вратата кон сосема ново поглавје во технолошката еволуција. Телефонот престана да биде само а...

Ecommerce Conference ја потврди нејзината големина: 800+ регистрирани учесници од целиот Балкан
Ecommerce Conference ја потврди нејзината големина: 800+ регистрирани учесници од целиот Балкан
Маркетинг365

За точно една недела, на 4 ноември 2025 година, Скопје ќе стане епицентар на регионалната бизнис сцена, кога ќе се одржи 8. Регионална конференција за е-трговија под темата „E-COMMERCE: FASTEN THE FUT...

Приходите на хрватските комуникациски агенции пораснале за 15%, достигнувајќи речиси 400 милиони евра
Приходите на хрватските комуникациски агенции пораснале за 15%, достигнувајќи речиси 400 милиони евра
Маркетинг365

Вкупните приходи на 62-те агенции-членки на HURA, кои го покриваат најголемиот дел од пазарот на огласување во Хрватска, изнесувале речиси 400 милиони евра, од кои дури 75,7 милиони евра претставуваат...

Запознајте ги членовите во жирито на NEM Awards 2025
Запознајте ги членовите во жирито на NEM Awards 2025
Маркетинг365

Реномирани телевизиски професионалци од цела Европа ќе ги оценуваат најдобрите проекти од регионот на Централна и Источна Европа и пошироко Еден од столбовите на NEM Zagreb, наградите NEM Awards, и о...

„Реплек“ на најпрестижниот саем за фармација CPHI – потврда за конкурентноста, квалитетот и интернационалниот потенцијал
„Реплек“ на најпрестижниот саем за фармација CPHI – потврда за конкурентноста, квалитетот и интернационалниот потенцијал
Маркетинг365

Портфолиото на фармацевтската компанија „Реплек“ и оваа година предизвикува голем интерес на CPHI саемот за фармација, кој од 28-ми до 30-ти октомври се одржува во Франкфурт, Германија, под мотото „Ја...

Урбан ФМ ја внесува македонската музика во градскиот пејзаж на Скопје
Урбан ФМ ја внесува македонската музика во градскиот пејзаж на Скопје
Маркетинг365

Во време кога радиото сè почесто се потценува како медиум, Урбан ФМ радио покажува дека токму етерот може да биде најживата сцена на современата македонска музика. Со својот препознатлив слоган „Зрачи...

Кога инфлуенсерите стануваат стратегија: лекции од Dolce & Gabbana на 8. Регионална конференција за е-трговија
Кога инфлуенсерите стануваат стратегија: лекции од Dolce & Gabbana на 8. Регионална конференција за е-трговија
Маркетинг365

Додека инфлуенсер маркетингот се претвора во индустрија од повеќе милијарди долари, глобалната директорка за инфлуенсер маркетинг во Dolce & Gabbana, Пиера Валентина Тониоло, го споделува „прирачн...

Наградени најдобрите дигитални проекти во регионот на SoMo Borac 2025
Наградени најдобрите дигитални проекти во регионот на SoMo Borac 2025
Маркетинг365

По минатогодишното издание во Студентскиот центар, наградната церемонија оваа година се пресели во Mozaik Event Centar, повторно собирајќи во Загреб бројни регионални и европски експерти од дигиталнат...

Атлантик Група: Значаен раст на продажбата, профитабилноста под притисок на високите цени на кафето и какаото
Атлантик Група: Значаен раст на продажбата, профитабилноста под притисок на високите цени на кафето и какаото
Маркетинг365

Компанијата го зајакна својот фокус на луѓето и културата како основа за долгорочна одржливост, што придонесе до бројни награди и достигнувања во оваа област, како и до назначување на нов член во одбо...